کنسرت امیر تتلو ترکیه استانبول

کنسرت امیر تتلو در استانبول ترکیه (مرداد ۹۸)

پیش از شروع کنسرت مرداد تتلو حواشی آن شروع شد. برای اطلاع از تحلیل و حواشی رسانه ای کنسرت ۲۰ August 2019 به ادامه مطلب مراجعه کنید

فیلم کنسرت افزوده شد

اگر شما هم میپرسید چرا از امیر تتلو مینویسی میتونید به مقالات قبلی من در این ارتباط مراجعه کنید:

امیر تتلو در عصر جدید

در این مقاله کنسرت امیرتتلو در استانبول ترکیه بهانه ای شده تا به عزیزانی که حس هم فکری و یا نزدیکی با امیر تتلو دارند حرف هایی بزنم.

حواشی پیش از شروع کنسرت ترکیه شروع شد

هنوز آرزوی کنسرت برج میلاد به واقعیت تبدیل نشده و باید چیزی برای رو کم کنی وجود داشته باشد. پس کنسرت های خارج از ایران باید بتواند در ابعاد دلخواه این خواننده باشد! درنتیجه همه چیز باید طبق رویاپردازی و اهداف از قبل تعیین شده امیر تتلو پیش برود.

ARVE Error: Invalid URL https://navidweb.ir/wp-content/uploads/2019/08/اطلاعات_کنسرت_امیر_تتلو_در_استانبول_ترکیه.mp4 in mp4

کنسرت قبلی که در ترکیه قرار بود برگذار شود به دلایل مختلف قبل از اجرا لغو شد… چون تتلو نمیتوانست روی آرزوی خودش ریسک کند.

امروز که تجربه کنسرت گرجستان را دارد و نسبت به نواقص گذشته بسیار اوقات تلخی از خود نشان میدهد؛ تتلو تمام اهداف و آرزوهای خود را در کنسرت ترکیه سرمایه گذاری کرده.

حضور پرشور نفرات، هماهنگی بیشتر، جذب اعتبار اجتماعی خارج از ایران و…

  • از اولین حواشی کنسرت تتلو میتوان به تهدید عوامل مختلف اجرایی و برگزارکننده کنسرت توسط امیرتتلو بود که اگر در اجرای کنسرت مشکلی در حوزه مسئولیتشان پیش بیاید باید منتظر عواقب بدی روی صحنه و شاید بعدتر در استوری ها و… باشند.
  • حاشیه بعدی حضور همیشه در صحنه کلاهبرداران بود که پول علاقه مندان تتلو را به جیب زندند، آن هم با وعده و احتمالا تبلیغ بلیط و تورهای ارزان تر! که با واکنش تتلو را در پی داشت: “هرچی بلا سرتون بیاد حقتونه”
  • حاشیه بعد تر دوست دختر جدید امیر تتلو بود که بعد از انتشار پستی در همین ارتباط با الفاظ ناشایست فالوورهایش به آن دختر، باعث شد مجددا تتلو زمین و زمان ایران و ایرانی را به باد فحش بکشد…
  • و…

کنسرت ترکیه امیر تتلو

کنسرت ترکیه باید سرو صدایی مورد دلخواه تتلو راه بیاندازد و گرنه عواقبش را در شبهای بعد از کنسرت احتمالا طرفدارانش پس میدهند.

الان ۱۰ روز به برگزاری کنسرت باقی مانده، پیش بینی میکنم فروش بلیط به تعداد دلخواه تتلو پیش نرود؛ تصور او اینست که چون طرفدار دارم پس درنتیجه من سلطانم؟ سوال من از تتلو این است: سلطان، فکر کردی با داشتن چند میلیون فالوور چرا چندصد بلیط درلحظه فروش نمیره؟

تمرین گروه تتلو پیش از کنسرت ترکیه

تمرین گروه تتلو پیش از کنسرت ترکیه

شاید بگوییم بی پولی مردم! ولی همین کلاهبرداران بدون پشتوانه توانسته اند به این مردم بی پول بلیط بفروشند! شاید بد نباشد برای تبلیغ و بازاریابی از آنها کمک گرفت!

درس کسب و کار: یکی از دلایلش عدم فروش بلیط ها به دلخواه تتلو این است که داشتن جامعه مخاطب منجر به داشتن مشتری نمیشود.

مصاحبه امیر تتلو با بی بی سی BBC

هرقدر میخواهم زرد ننویسم نمیشود! کلا فضای زرد شده!

درهرحال؛ کنسرت استانبول ترکیه برای تتلو مرحله ای مهم از ادامه مسیرش است و خروجی هرچه که باشد بر آینده تتلو، رفتارش، تصمیماتش و … اثر میگذارد.

تنها درسی که از شرایط فعلی تتلو میتوان داشت علی رغم مشکلات فراوان دست از جنگندگی نکشیده؛ جنگندگی که اگر از برخی حواشی پرهیز کرده بود و صبر بیشتری میداشت احتمالا در همین ایران به نتیجه میرسید.

و اینکه می توان گفت: خودمان به خودمان گل نزنیم… یادمان باشد از هر خاکستری ققنوس خارج نمیشود. بعضی اشتباهات احساسی مثل ارسال یک پست نیست که بتوان حذفش کرد و بعد زیر همه چیز زد و تکذیبش کرد.

اگر نابغه ای بخواهد و بتواند اینگونه تلاش کند بهتر است در برخی از فعالیت ها، حرف ها و سرگرمی های خود مدیریت بهتری داشته باشد تا ثمره بیشتری از زحمات خود ببیند.

امیدوارم کنسرت به بدی مصاحبه های دوستانه ای که خودش برنامه ریزی کرده بود بد پیش نرود. شاید درسی که از آن مصاحبه ها برای تتلو بتوان یادآوری کرد این باشد: هرکسی را برای کاری ساخته اند…

دانلود کلیپ کنسرت تتلو ترکیه

شاید بعد از برگزاری کنسرت نیز تحلیلی روی نحوه برگزاری و اتفاقات پیرامون کنسرت استانبول ترکیه داشته باشیم… مطلب را دنبال کنید

کنسرت تتلو ترکیه برگزار شد

دیشب کنسرت تتلو برگزار شد و بازهم بصورت لایو این امکان را برای طرفدارانش فراهم کرد که حسرت دیدن در لحظه کنسرت به دلشان نماند… اصلا از حواشی و کیفیت کنسرت صحبت نمیکنم، زیاد هستند کسانی که از این مطالب زرد و افرادی مثل تتلو برای دیده شدن استفاده میکنند. سالن به هر طریق پر شد اما…

خلاصه حرف نوید رضایی:

از کاروان جوانان ایرانی که با پرچم تتلو در ترکیه خودنمایی میکردند و سلفی میگرفتند و شعر میخواندند که بگذریم… و از نارضایتی تتلو از وطن و طرفدارانش نمیتوان گذشت… اشاره او به اینکه شما مرا از ایران بیرون کردید و درباره رای به حسن روحانی از موارد جالب کنسرت بود:

کنسرت دیشب جدای از الفاظ رکیک و… که دیگر توسط جوان نسل امروز شنیده نمیشود و شبیه به مکالمه روزمره اوست برای من چند نکته دارد.

کنسرت تتلو در ترکیه با پرچم تتلو

بریدن از وطن و قهر با آن اتفاق ساده ای نیست… اینکه کسی پرچم کشور دیگری را انتخاب کند که… مختصرش شده مصداق کسی که با دوستش(پسر یا دخترش) کات کرده و میخواهد حالا برای تلافی خودش را در بغل اولین کسی که دید بی اندازد… حالا اصلا مهم نیست آن شخص از نفر قبلی هم بدتر یا بهتر باشد! فقط کافی است که حال نفر قبلی را به طریق بتوان گرفت!

تمام فرصت های یک نسل را میبینم که با شصت میشناسیمشان و این همه تلف شدن جوانان و انرژی های بلقوه که چقدر بهتر میتوانست هم برای خودشان و هم برای دیگران استفاده شود.

و انتظار میکشم روزی را ببینم که تمام کسانی که به طرق مختلف بیش از همه به نسل جوان ایرانی خسارت زدند کجا و به چه صورت میخواهند پاسخ گو باشند… دنیا، برزخ یا جهنم.

درهر حال تسلیم نمیشویم و برای استفاده بهتر از استعدادهای هموطنانمان برای داشتن دنیایی بهتر (و شاید همینطور آخرتی…) تلاش میکنیم!

نظر شما چیه؟؟؟ کجای کاریم و به کجا میرسیم؟ میشه این مسیر رو تغییر داد و از استعداد جون های ایرانی بهتر از گذشته استفاده کرد؟ با وجود تمام مشکلات فعلی چطور جلوی اتلاف این سرمایه ها (انرژی جوانان) رو بگیریم!!!

15 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    کنسرت برگزار شد و سالن چند هزار نفری پر شد…روسیاهی باشه برا شما …حالا برین با خواننده های چرت و پرت مثل شجریان و آبی و دونه دونه ها حال کنین

    پاسخ
  2. ***
    *** گفته:

    به کوری چشم همه دشمنای سلطان ، کنسرتش پر از طرفدار و پر از عشق بود!! خیلی بیشتر از اونایی که توی سالن کنسرت بودن پشت گوشی هاشون لایو کنسرت رو میدیدن. انقده به خواننده های زپرتی بها دادین که امیر تتلو از دستتون رفت. چنین استعدادی دیگه هیچ وقت به دنیا نمیاد . میبینم اون روزی رو که همه اونایی که انکارش کردن افسوس و حسرت میخورن از این کاراشون. کدوم خواننده ای هس که چن سال آهنگ مفتی بده بیرون. بعد اینکه نذاشتن تو کشور خودش کنسرت بذاره رفت خارج از کشور و کنسرت گذاشت. ولی چون میدونست همه طرفداراش امکان ندارن که برسن به کنسرتش پس براشون امکانی رو تهیه کرد که بتونن کنسرت رو به صورت زنده از پشت گوشی هاشون و رایگان ببینن!! امروزه تو جهان که نمیگم بیاین فقط ایران رو ببینین، تو ایران کدوم خواننده ای هس که برا مردم و طرفداراش این کارا رو میکنه؟؟!! بسه خواهشا!! انقده از انکار کردن و دشمنی کردن با ایشون بردارین!! تو کشور خودش که نذاشتین آب خوش از گلوش پایین بره لااقل اونجا براش حاشیه های دروغین نسازین!!

    پاسخ
  3. ***
    *** گفته:

    شما حتی بدون اینکه تحقیق کنین اینجا حرفای الکی و دروغ مینویسین!! این پرچمی که پشت لباس امیر تتلو تو کنسرت ترکیه بود، پرچم تتلو و طرفداراشه که خودش درست کرده اونم از روی پرچم ایران!! حتی ستاره های رو پرچم و رنگاش هم معنی و مفهوم خاصی دارن!! کی این چیزا رو خواهین فهمید؟؟! کی میفهمین که امیر تتلو اونی نیس که دربارش حاشیه میسازین؟؟ کی چشماتونو به روی حقیقت باز میکنین؟؟!! اگه چن روز بدون جبهه گیری پیگیر کارا و حرفاش باشید میفهمید که چه نابغه و اسطوره بزرگیه!! #انسان_باشیم
    #قضاوت_فقط_مخصوص_خداست

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      ممنونم دوست گرامی؛ چند وقت پیش که اولین بار این پرچم رو در کانالش گذاشته بود و درباره این موضوع که یه ورزشکار اگه کشورش براش کاری نکرده نباید بعد برنده شدن پرچم اون کشورو بالا ببره صحبت از گرجستان کرد و… و اونجا این ذهنیت رو پیدا کردم. درهرحال کلمه پرچم گرجستان رو به پرچم تتلو تغییر دادم و متشکر بابت تذکرت

      پاسخ
  4. پیمان
    پیمان گفته:

    خوش بحال. کسایی آزاد فکر میکنن بس کنید بابا تتلو از همتون بهتره به هر دری زد ولی امروز فهمید با این حرکت میتونه آزاد زندگی کنه. شاد باشی زنده باشی امیر جان

    پاسخ
  5. رامین نجاتی
    رامین نجاتی گفته:

    آخرش رو سیاهی موند برا گربه کنسرت شلوغ شد سالن پر شد حالا برو باز مطالب زرد بنویس جوجه مقاله نویس

    پاسخ
  6. حسین
    حسین گفته:

    من از اون بالا مقاله نویسنده رو که خوندم با صحبتهای دوستان رو که مطالعه کردم برام چنتا مطلب سوال شد و ابهام بودش که میگم

    خب سالن پرشد مگه نه ؟؟

    سالن خیلیها هم پر میشه ، درسته ؟ چه منو تو خوشمون بیادش چه نه

    آیا این دلیلی بر خوب بودن اون شخص هست؟

    کسی که عفت کلام نداره و در کنسرتش از دهنش فحش و کلام زشت خارج میشه من نمیدونم واقعا چه جوری میشه کلمه اسطوره رو براش استفاده کرد.
    واقعا میخام ببینم چه اصالتی در کلام و رفتار خود این شخص و چیزایی که میخونه وجود داره؟

    چی داره میگه

    من تقریبا تمام کارهای تتلو رو گوش دادم

    میشه ینفرتون بیاد بگه چه چیزی توی اشعار و موزیک های این آدم دیدین که میشه روی اون حساب باز کرد بعنوان یه اثر موزیکال زیبا و بیاد موندنی؟

    فقط یه مورد رو بگین

    با تشکر و احترام به دوستان عزیز

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام دوست گرامی

      موضوع سلیقه من یا شما و دیگران نیست…

      اساسا داشتن طرفدار هم نشانه تایید مسیر و تفکر نیست…

      در این مقاله صحبت از جنس مخاطب بود.

      اما در کل، پرداختن به موضوع تتلو یا اساسا اینفلوئنسر ها به علت داشتن جامعه مخاطب هست. چطور بوجود میان، چطور بهتر میتونن برای خودشون و جامعشون فعالیت کنن… و چطور به ابزاری علیه کشورشون میتونن تبدیل بشن. اینکه شما میفرمایید چون فحش میده آدمیه که نمیشه روش حساب کرد، پاسخ بنده اینه همین آدم وقتی گفت حجاب (با هر دیدگاه پشت پرده ای بوده یا نبوده) عده زیادی دنباله روی کردن. وقتی گفت بی حجاب، مواد، رابطه آزاد و… عده ای دنباله روی کردن. نگاهی که باعث پسرفت جناه های مدعی تفکر انقلابی (تحولی برای بهبود جامعه) رو نقد میکنم به این علت که هرکس مشهور شد شروع کرد به بزرگ کزدن نقاط عیبش و کسی پیدا نشد اینها رو به سمتی که مدعی هست درسته هدایت کنه… مقاله بنده در ارتباط با تتلو در عصر جدید رو بخونید متوجه منظورم خواهید شد.

      در پاسخ بقیه دوستان که میگن بیرون از سالن هم صف بوده و سالن پر شده فقط میگم برای من سواله که چرا تا چند ساعت قبل از شروع کنسرت هنوز برای فروش بلیط در پیجهای مختلف استوری ارسال میشد… نظر بنده هم مثل شما اینه که سالن پر کردن مهم نیست… و صحبت هایی مثل امیرحسین در همین مقاله که گفته:”کور بشه چشم حسوداش” هنوز این رو نشون میده که از سطح سلیقه عبور نکردیم و هنوز به فکر یارکشی به طرف سلایق خودمون هستیم و اینکه چطور میشه از نیروهای جامعه برای بهبود همون جامعه استفاده کرد اصلا اهمیتی نداره. همین نگاه در منتقیدن تتلو هم وجود داره، رد کردن بدون چون و چرا.

      از اعلام نظرتون متشکرم.

      پاسخ
  7. پریماه
    پریماه گفته:

    احسنت امیر جان…ترکوندی…همیشه موفق و سربلند باشی….
    امیر سلطانه چون تو شعراش دردای پنهون یه جوون رو میگه….هم خودش شعر میگه هم موسیقی و تنظیم و همه چیزش با خودشه…استعداد میخواد بابا این کارا….
    منتقدا فقط بلدن یه قلم دستشون بگیرن و شروع کنن به بزرگ نمایی عیب ها….
    حیف از امیر تتلو و حیف از شادمهر که از ایران رفتن….دوتا خوانده محروب که گسی تو ازران بها بهشون نداد

    پاسخ
  8. نسل سوخته
    نسل سوخته گفته:

    صداش عالی استعداد بی نهایت و حیف که در ایران و برای خود ما نماند و حیف که تعادل در رفتار و گفتار ش نیست. چه سودی داره به حال آرامش انسان و جامعه اینهمه فحش های جنسی دادن و اشعار جنسی خواندن و دامن زدن به آتش شهوت! هر چیزی متعادلش خوبه.
    هیچ فکر می کنین بعد از کنسرت چه تعداد رابطه نامشروع و چه تعداد سقط جنین و چه تعداد نوزاد بی پدر قراره پا به این دنیا بذارن و هیشکی هم جوابگو نباشه؟ اینا یه واقعیته فقط سری به بهزیستی بزنین و نگین که خانواده مهم ینست. اساس خانواده و آرامش از همین جا شروع می شود. عواقب زبان فحش و شهوت دردناکه کمی بیاندیشیم.

    پاسخ
  9. امید
    امید گفته:

    واقعا که رو سیاه شدید.خفت بارتون.هم سالن پر شد و هم حرفاتون درباره پرچم اشتباهه.خیلی رو سیاهی نویسنده.بنظرم از سلطان بخاطر حرفات عذر خواهی کن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *