اگر یک کسب و کار غیر دیجیتال هستید و می‌خواهید وارد فضای دیجیتال شوید یا اگر یک کسب و کار آنلاین یا یک استارتاپ هستید:

  • طراحی و تحلیل کسب و کار، خدمات و محصولات
  • تحلیل رقبا و فضای رقابتی
  • تدوین استراتژی ورود به بازار ، تبلیغات و فروش

اگر تصمیم به سرمایه گذاری روی کسب و کار خود برای توسعه بازار یا ایجاد کسب و کار جدید اینترنتی دارید دانستن این موضوع مهم است که امکان سودآوری با زیرساخت موجود بیش از بازار بورس و سرمایه در این بازار مجازی وجود دارد. با ریسک کمتر و اطمینان بالاتر. اما رسیدن به این نقطه به نکات بسیاری وابسته است که بدون درنظر گرفتن هرکدام دستیابی به هدف ذکر شده بسیار بعید است. و لازمه آن تجربیات متنوع و متعدد در موضوعات مختلف فضای الکترونیک خواهد بود.

نظارت بر روند اجرای فرآیندهای کسب و کارها در فضای دیجیتال و آنلاین

سرمایه گذاری در موضوعی بیشترین جذابیت را دارد که شما از بازگشت سود موردن نظر بیشترین اطمینان را داشته باشید و این ممکن نخواهد شد مگر با تجربیات بسیار در حوزه کسب و کارهای اینترنتی.

  • تجربه اجرای ده ها پروژه اینترنتی از وب سایتهای کوچک و شرکتی و آشنایی با ریز جزئیات و روش های برنامه نویسی و مدیریت شبکه و مدیریت پایگاه های اطلاعاتی؛ پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی.
  • اجرای ده ها پروژه شرکتی و دولتی و آشنایی با فضای کسب و کارهای مختلف.
  • اجرا و مشارکت در پروژه های تبلیغاتی تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی مختلف.
  • مشاهده برخی از فعالیت های نوید رضایی تا پایان سال نود و هفت.

با پر کردن این فرم چه اتفاقی می‌افتد؟

پرسش‌های شما در جلسات (حضوری یا از راه دور، به صورت دیجیتال) پاسخ داده می‌شوند.
به همین منظور دو نوع همکاری وجود دارد:

  • جلسات موردی
  • جلسات مستمر

جلسات موردی ویژه پرسش‌های شما دربارۀ یک موضوع مشخص است، مثلاً دربارۀ بررسی رقبا، بررسی استراتژی‌ها، پاسخ به مجموعه‌سوالاتی دربارۀ کسب و کار، فضای آنلاین، استراتژی یا برنامه بازاریابی دیجیتال فعلی شما، بررسی وضعیت وب سایت و یا بررسی‌های موردی مانند بررسی وضعیت سئو، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و مانند آن.
پس از ثبت‌درخواست مشاوره، درخواست شما بررسی شده، با شما تماس می‌گیریم، طی تماس، هزینۀ جلسه به اطلاع شما می‌رسد و بعد از موافقت با آن و پرداخت هزینه، جلسه برگزار می‌شود.
جلسه با در نظر گرفتن شرایط می‌توند به صورت حضوری یا دیجیتالی (از طریق اسکایپ یا سایر ابزارهای ارتباط دیجیتال) برگزار شود.
روال معمول این است که در جلسه اول، به پرسش‌های شما پاسخ داده شود. ممکن است نیاز به جلسات بیشتری باشد یا شما مایل باشید جلسات مستمری داشته باشیم.
در صورت نیاز به جلسات بیشتر، در همان جلسه اول، نسبت به ادامه همکاری و برگزاری جلسات بیشتر در صورت نیاز شما و موافقت طرفین، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

تعرفه مشاوره برای یک جلسه برای کسب و کار نوپا (استارت آپ ها) و کسب و کارهای کوچک ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان با ارائه حمایت ۵۰۰٫۰۰۰ تومان و برای کسب و کار شرکتی و کارخانه ها ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

مدت زمان هر جلسه ۹۰ دقیقه بصورت غیرحضوری و آنلاین برگزار خواهد گردید.

امکان ارائه خدمات مدیریت و مشاوره برای کسب و کارهای B2B,B2C,C2C در مراحل مختلف بصورت مدیریت پروژه از تولید محصول تا استراتژی قیمت گذاری، جذب پرسنل مورد نیاز، برندینگ، تبلیغات و فروش بصورت حضوری فراهم است.

امکان ثبت درخواست مشاوره بصورت موقت فعال شد.

ثبت درخواست مشاوره راه اندازی یا توسعه کسب و کار اینترنتی

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکرم