فیلم آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ حرفه ای نوید رضایی

فیلم آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ – ده سال تجربه نوید رضایی

تجربیات بیش از ده سال در صدها پروژه مختلف کسب و کار اینترنتی و پروژه دیجیتال مارکتینگ رو که با هزینه هنگفت و شکست و اشک و عرق فراوان بدست آوردم در زمانی کوتاه و خلاصه در اختیار شما میزارم. و این فقط به شما برمیگرده که آیا به درستی از این تجربیات و زحمات استفاده میکنید و در راه توسعه کسب و کار، آسایش و روزی حلال به کار میبرید یا با اتلاف وقت و انرژی یا میان برهای اشتباه سراغ مسیر نادرست میرید.

در ده جلسه اساس و بنیان دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد اینترنتی را برای شما به زبان ساده معرفی میکنیم. در هر جلسه یک ایده کسب و کار معرفی و با توجه به موضوع جلسه مورد تجزیه تحلیل قرار میگیرید تا شما کارآفرین بعدی یا کسب و کار بعدی باشید که بتوانید به کمک ابزارهای آنلاین و فروش محصول و خدمات را شروع و یا افزایش دهید.

جلسه اول:
اهمیت نگاه مدل فروش و مدل پولسازی به کسب و کار
۸ مدل پولسازی با یک فنجان!

اهمیت درک روش های مختلف درآمد و دیدن فرصتهای جانبی هر کسب و کار در میزان افزایش درامد و سود کسب و کار بیشتر از آنچه که تصور میکنید موثر است!

جلسه دوم:
تشخیص نیاز بازار و تحقیق بازار و تغییر ایده به سمت پول ساز تر!
فروش ترارویم و انتخاب بخش سود آور تر با توجه به آنچه در مدل پولسازی آموختیم و تحقیق بازار و نیازسنجی بازار بسیار ارزان و سریع.

انتخاب بخش پر مخاطب بازار نیازمند شناخت دقیق تر بازار، بررسی رقبا و تحقیق درباره نیاز مشتریان احتمالی است.

جلسه سوم:
تعیین میزان سود خالص درآمد ماهانه و تشخیص بودجه تبلیغاتی مورد نیاز
فروش بدلیجات، تاثیر تنوع محصول بر موفقیت فروش. نیازمند

نکته مهم درباره دریافت مشاوره تبلیغاتی

به کانال گردان ها و تبلیغاتچی ها برای انجام تبلیغات خود بد بین باشید مگر خلاف آن ثابت شود!

تسهیل کننده موفقیت کسب و کار

با انجام تبلیغات درست و به هنگام سرعت موفقیت شما به صورت چشمگیری افزایش پیدا میکند. نکات دو ویدئوی گذشته برای هر کسب و کار کوچک و متوسط بسیار مهم و کلیدی است.

جلسات بعدی و لایوهای بعدی در همین صفحه قرار میگیرد. درصورتی که سوال یا ایده کسب و کاری برای بررسی دارید در بخش نظرات همین مقاله مطرح نمایید.

20 پاسخ
  1. باقری
    باقری گفته:

    سلام با توجه به اینکه گفتید در بازار خریدوفروش فلزات هم تجربه دارید میخوام الومینیوم رو برای خرید فروش عمده و تامین مواد اولیه کارخانه ها و تولیدی ها فعالیت داشته باشم میتونه فایده داشته باشه؟

    پاسخ
  2. بهناز
    بهناز گفته:

    ممنونم از اطلاع رسانی و من در لایوتون بودم و خیلی استفاده کرم اما جواب سوالمو ندادید توی کلاس افراد معروف زیادی بودم اما هیچ کدوم به این راحتی حرف آخرو اول نمیزننو کلی حرفای قلمبه سلمبه میگنو الکی وقت جلسات رو پرمیکنن. چطور میتونم از مشاورتون استفاده کمنم من یه فروشگاه زیورالات دستسازبا طلا و… دارم میخوام برای تبلیغات و فروشم کمکم کنید.

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام؛ عذرخواهی میکنم معمولا لایوهای آموزشی با توجه ارائه مطالب تعیین شده هست و امکان پاسخگویی به تمام سوالات وجود ندارد. با توجه به تجربیات قبلی بنده در این حوزه، بازار زیورآلات و بدلیجات امکان فعالیت بسیار متنوعی وجود دارد که چه از طریق سایت و چه از طریق سوشیال مدیا مارکتینگ با انتخاب های درست میتوانید سهم بازار مناسبی را دریافت کنید. درحال حاضر خدمات مشاوره و اجرایی انجام نمیدهم اما اگر مورد خاصی بود میتوانید از طریق برگه ارتباط با نوید رضایی که لینک آن در بالا قرار گرفته یا شماره تماس با بنده در ارتباط باشید.

      پاسخ
  3. مهدیه صارمی
    مهدیه صارمی گفته:

    سلام اموزش ها خیلی کاربردی بود. قبلا اطلاعیه استخدام گوینده داشتید و من اونجا با سایت دیگرتون واز اونجا باتون تماس گرفتم و ظاهرا ظرفیت تکمیل شده بود و راهنماییهایی کردیدو گفتید که پیجتون در اینستاگرام رو دنبال کنم و الانم استوری آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ رو دیدم. اگه محبت کنید برای گویندگی در اینترنت چطور میتونیم درامد داشته باشم راهنمایی کنید برای وقتتون ممممممنونم

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام خانم صارمی؛ با توجه به درخواست شما و تعداد مخاطبان زیادی که با این موضوع شغلی با بنده در ارتباط هستند حتما یکی از جلسات آینده را به نحوه جذب پروژه برای فریلنسرهای گویندگی قرار میدهم.

      پاسخ
  4. سلام
    سلام گفته:

    یسری محصولات گرمایشی سرمایشی صنعتی تولید میکنیم مخواستم بدونم که میتونید بمون کمک کنید از اراک هستیم

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام؛ در حوزه صادرات و همچنین بازار داخلی داشتن یک وبسایت برای شما ضروری است ولی همانطور که میدانید ۹۹درصد وبسایت ها جواب گوی هیچ نوع بازار داخلی یا خارجی نیستند و هیچ گونه تاثیری در فرایند فروش ندارند. همچنین با ایجاد ساختارهایی در برنامه فروش و بازاریابی قطعا امکان افرایش سود دهی وجود دارد. شاید صرف هزینه سه نمایشگاه داخلی برای زیرساخت و فرایند سازی خروجی سیصددرصدی بیشتری در کوتاه مدت و میان مدت برای شما بوجود آورد که در بلند مدت قطعا بسیار بیشتر میتواند باشد. درصورت تمایل میتوانید از طریق لینک بالای صفحه (ارتباط با نوید رضایی) با بنده تماس بگیرید.

      پاسخ
  5. زیبا
    زیبا گفته:

    سلام خیلی ممنون از اموزشها و اطلاع رسانیتون من در خونه کار ترجمه و تایپ انجام میدم و نوازندگی ویولن هم بلدم چطور میتوم کار ترجمه از طریق اینترنت خودم بگیرم و دیگه از توانایی هنریم هم درامدزایی کنم

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام؛ بله فرصت های زیادی در ارتباط با تخصص شما وجود دارد که با کمی خلاقیت میتوانید از کاری که لذت میبرید حداکثر درآمد را کسب کنید، چه هنری و چه تخصصی.

      پاسخ
  6. فروشگاه در اینستاگرام
    فروشگاه در اینستاگرام گفته:

    سلام فروشگاه اینترنتی داریم و کلی هم محصول وارد کردیم اما فروشمون تقریبا صفره چیکار باید کنیم که الکی وقتمون هدره و یه نتیجه هم بگیریم!

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام؛ دوست گرامی بیش از ۹۹درصد وب سایت ها بی اثر و فقط هزینه زا هستند. به همان نسبت و درصد بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که بر بستر های مختلف اجرایی شده اند. داشتن یک وب سایت یا پیج فروشگاهی در شبکه های اجتماعی لازم ولی به هیچ عنوان کافی نیست. در آموزشهای رایگانی که منتشر میکنم مهمترین سر نخ ها را برای شروع فرایند فروش خواهید آموخت اما نهایتا برای کسب و کارهای تخصصی برنامه ریزی حرفه ای و نیروی متخصص لازم است.

      پاسخ
  7. مجید صادقی
    مجید صادقی گفته:

    اول سلام
    خیلی ممنون بابت به اشتراک گذاشتن تجربیات کاربردی
    سوم سوالم اینجاست که چرا ویدئو ها در سایت آپلود نمیشن؟
    خب بنا به دلایلی از دیدن لایو های ایسنتاگرام محروم هستیم ولی گویا اپلود جلسات روی سایت متوقف شده. ممنون میشم ااگر این اتفاق رو پیگیری کنید

    پاسخ
  8. hamid
    hamid گفته:

    توی کار رنگکاری ساختمان و منازل فعالیت دارم ایا از اینترنت میتونم افزایش درامد داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام؛ حمید قطعا اینترنت به شکل های مختلف میتواند به رشد کسب و کار و درآمد شما کمک کند. جلسه اول با موضوع ایده پولسازی را ببین و حسابی درباره این موضوع فکر کن که چطور میتوانید از ظرفیت و تخصص خود طوری کسب درآمد داشته باشید که وقت شما را مستقیما و دائما درگیر نکند. مثلا تولید و فروش آموزش رنگاری اتاق کودک ، تبلیغ و فروش این آموزش.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *