کمپین از لحاظ موضوعی به: تبلیغاتی | اجتماعی | فرهنگی | سیاسی | دیجیتال و… دسته بندی میشود. مشاوره طراحی تحلیل نقد و بررسی کمپینهای اجرا شده بخشی از مطالب این مجموعه است. اینجا مطالب مرتبط با موضوع طراحی کمپین را یاد بگیرید و تجربیات خود را نیز با من به اشتراک بگذارید.

کمپین نوعی ازمجموعه فعالیت های هدفمند برای دستیابی به اهداف تعیین شده است.

تاثیرگذاری بر گرایش افراد جامعه ، فرهنگ سازی ، جذب قلب ها و دگرگون سازی تصمیم ها از جمله توانایی های یک کمپین تبلیغاتی است که به درستی اجرا شود.

بهتر است بدانید که کمپین تبلیغاتی انواع مختلفی دارد: مثلا کمپین هایی که با هدف برند سازی یا اصطلاحا بردنینگ طراحی می شوند یا کمپین فروش که با هدف افزایش فروش طراحی میشود.

قبل از ورود به این موضوع بهتر است با مفاهیم بازاریابی ، مارکتینگ ، روابط عمومی و برندینگ آشنا بشوید و سپس وارد مفهوم کمپین و بعد از آن به بررسی کمپین دیجیتال بپردازید.

حمایت از کالای آمریکایی یا ایرانی

کمپین حمایت از کالای آمریکایی دربرابر حمایت از کالای ایرانی

/
یکی از مهمترین موضوعات اقتصادی مطرح شده برای برون رفت از رکود و ح…
تحلیل کمپین های تبلیغاتی برند زاگرس پوش

تحلیل کمپین تبلیغاتی تولیدی پوشاک و فروشگاه لباس زاگرس پوش

/
اگر کسب و کار در حوزه تولید صنعتی یا فروشگاه لباس دارید یا در هر…
کمپین دیجیتال چیست؟

کمپین دیجیتال چیست؟ تفاوت کمپین تبلیغاتی با کمپین دیجیتال

/
کمپین دیجیتال چیست؟ کمپین دیجیتال به نوعی از کمپین تبلیغاتی گف…
کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی چیست؟

/
مفهوم کمپین تبلیغاتی کمپین تبلیغاتی یک دانش روز و توانایی تشخیص اه…
کسب و کار پوشکی

آیا وضع کسب و کار شما هم پوشکیه؟ (بررسی یک کمپین)

/
کمپین « حال کسب و کار من چطور است؟ » البته اگه بتونیم اسمش …