حضور امیر تتلو در مسابقه تلویزیونی عصر جدید

حضور امیر تتلو در برنامه عصر جدید شبکه سه

خیلی سخت می گیرند وقتی از امیر تتلو صحبت میشود، عده ای طرفدار سه آتشه و عده دشمن خونی.

بخش کوچکی از اهمیت شناخت امیر تتلو و مسیری که طی کرد را با یک مثال ساده به شما انتقال می دهم.

شرکت امیر تتلو در عصر جدید

تصور کنید امسال برای اولین بار شخصی با ویژگی های امیرحسین مقصودلو (توانایی ها و استعداد هایی که منجر شده عده زیادی طرفدار غیر قابل انکار داشته باشد) در برنامه عصر جدید شرکت کند.

برای واضح تر شدن، یکی از کاندیداهای جوان عصر جدید (از بین خواننده ها یا کسانی که حرکات رباتیک یا بیت باکس یا حتی رقص رباتیک انجام داده اند) را در ذهن خود انتخاب کنید.

حالا تصور کنید که طی چهار سال آینده آن شخص سریع پله های پیشرفت را طی کرده و در شبکه های تلویزیونی و شبکه های اجتماعی به سرعت به محبوبیت میرسد و به ده میلیون فالوور اینستاگرام دست پیدا میکند.

ده ها مصاحبه  و برنامه پخش زنده به این شخص اختصاص داده شده و در رسانه ملی شخصی شناخته شده است. اما هنر او به دلایل مختلف بصورت کامل در ایران قابل اجرا نباشد و بخاطر محدودیت های قانونی یا عرفی و اسلامی نتواند آنچه که در خارج از ایران میتواند اجرا کند را در ایران نیز به اجرا در بیاورد.

قطعا برای رفتن از ایران بسیار وسوسه میشود. شاید در ایران اجراهای خارج از عرفی داشته باشد و بلاخره برخوردهای سخت حاکمیتی نهایتا او را فراری دهد.

اهمیت امیر تتلو ها

توجه

با دیدن این ویدیو کلیپ به اهمیت تتلو ها بیشتر پی خواهید برد

 

نتیجه: فردی که در ایران رشد کرده و پرو بال پیدا کرده خیلی راحت در اختیار شبکه های بیگانه قرار میگیرد و به احتمال بسیار بسیار زیاد گرایش های شدید سیاسی و ضد حکومتی پیدا میکند و ابزاری میشود علیه کشور خود.

یا در حالت دیگر به فردی افسرده و رانده شده تبدیل میشود که اگر هم بخواهد نمیتواند برای وطن خود کاری انجام دهد.

 

آیا خنثی سازی بهترین راه حل است؟

و آیا واقعا این افراد قابل خنثی شدن هستند؟

سوال: آیا ممکن است برای حذف تاثیرگذاری مثبت افراد موثر و اینفلوئنسرها در ایران توسط دشمنان این مرز و بوم برنامه ای طراحی شده باشد؟

یا حداقل از کار افتادن افراد تاثیرگذار (یا بدتر، تبدیل شدن به دشمنی برای کشور خود) نیروهای بیگانه ای که برای براندازی کشور ایرانی اسلامی بودجه ریزی عملیاتی انجام می دهند را دست کم خوشحال نمی کند؟

سوال های مهم من درباره امیر تتلو ها

  • آیا باید امروز جلوی بزرگ شدن این اشخاص را بگیریم؟
  • برنامه عصر جدید باید تعطیل شود؟
  • امکان استفاده از توانایی این اشخاص در ایران به هیچ شکل وجود ندارد؟
  • آیا امکان نداشت از ظرفیت محبوبیت شخصی مثل امیر تتلو برای گرایش جوانان به حل معضلات مختلف اجتماعی (مثلا مبارزه با آلودگی محیط زیست یا فرهنگ سازی رانندگی صحیح، حمایت از کالای ایرانی و…) استفاده نمود؟
  • آیا این توانایی ها استعداد محسوب نمی شوند؟
  • آیا با تمام این افراد که از خط فکری ما دنباله روی نمی کنند باید به عنوان تهدید و انگل جامعه نگاه شود؟

برخی از افراد بمب انگیزه هستند، و انرژی بسیار زیادی دارند. اگر انرژی آنان در مسیر درست قرار نگیرد به سیل تبدیل میشوند و همه چیز را خراب میکنند. آیا نمیتوان از توانایی این افراد که بصورت یک سد با توربین انرژی پاک برق تولید نمود؟ زمین های بی آب و علف را سبز و مزارعی برای اشتغال هموطنان تبدیل نمود؟

 

آیا توجه به انگل های اجتماعی لازم است؟

قبل از اینکه طرفداران از کوره در بروند باید بگویم من چنین القابی را قبول ندارم ولی متاسفانه باید همانگونه که برخی از مخالفین درباره برخی از سلبریتی و اینفلوئنسرها صحبت میکنند، صحبت کنم شاید و فقط شاید حاضر شوند منطق حاکم بر صحبتم را بشنوند!!!

من این را قبول ندارم که چنین افرادی بخاطر سبک زندگیشان میتوانیم چنین توهینی به آن ها کنیم. ولی لازم دانستم به سبک نظرات برخی از مخالفان لقبی را معرفی کنم. اگر حتی بپذیرم افراد تاثیر گذاری مانند تتلو انگل جامعه هستند (که چنین ذهنیتی ندارم) دست کم انعکاسی از جامعه هستند که جامعه مخاطب زیادی را تحت تاثیر قرار میدهند.

این سطحی بینی و کور بودن مخالفین سلبریتی ها مثل این است که بگوییم مگر برای ایدز هم باید برنامه تحقیقاتی داشت؟ (برای این افراد هرکسی که با نگاهشان مخالف باشند تهدید محسوب می شود و باید یک برچسب به آن چسباند مثلا وقتی کسی را درک نمیکنیم و با نگاه ما فاصله دارد او را عقب مانده یا دیوانه خطاب میکنیم. اما آیا ضرورتا کسانی را که ما نمیپسندیم دیوانه هستند؟)

نتیجه رشد تتلوها چیست؟

آیا امکان جهت دهی برای امیر تتلو ها وجود نداشت؟ امکان مدیریت انرژی و سرمایه های بلقوه همراه با تتلو ها وجود ندارد؟

اگر به این نتیجه رسیدیم که افراد با استعداد که احتمالا خط فکری و روحیات مختلفی دارند و نمیتوانیم همه افراد جامعه را به یک مدل تفکر مطلوب هدایت کرد سوال نهایی من این است:

آیا تتلو ها هیچ گونه فرصتی را برای پیش برد اهداف کشور خود نمی توانند ایجاد کنند؟

و نهایتا اگر پاسخ خیر بود: باید راه حلی برای جلوگیری از بزرگ شدن تتلو ها پیدا کرد، و اگر پاسخ بله بود: باید راهی برای استفاده از ظرفیت بلقوه این جوانان و افراد مشابه فراهم نمود.

 

40 پاسخ
    • آرمین
      آرمین گفته:

      شما برید همون آخوندای مفت خورتونو جمع کنید که دارن حق مردمونو میخورن حالا شما داری در مورد اسطوره نظر منفی میدی
      واقعا تعجب میکنم که به کسی که حقشو و کنسرتشو و حتی الان ۱۶ ساله داره زحمت میکشه و آهنگهای با کیفیت بالا و زود زود
      همون شجریان یک سال یک سال اونم ۵ دقیقه ولی تتلو هرما ۲ تا آهنگ میده ۱۰ دقیقه اونم با حس و حال بیشتر
      حالا من نظر شخصیمو گفتم
      تتلو واسه بچه های کار خونده برای شهدا برای امام رضا خونده این همه زحمت
      بعد رئیس جمهور تو این۸سال هیچ کاری نکرده خوبه
      تتلو داره مارو از این جهنم نجات میده
      که جوونای دیگه مثل خودش نشن از وگن( گیاه خواری) تا( نماز)
      فرهنگسازی
      راستی اونی که فوش نمیده حتما گشنه نیست
      کمدت پره ولی میخوای پیرهن منو دراری
      صد تا اتهام دروغ بهش زدن مثل مایکل جکسونی که عاشق بچه ها بود
      خلاص

      پاسخ
  1. مینو
    مینو گفته:

    قرار که نیست هر بیمار روانی اومد توی جامعه ملت دست به دست هم بدن که چیکار باید بکنیم که ایشون قاطی نکنه؟
    داشتن استعداد برای حمایت شدن کافی نیست

    پاسخ
    • آریا
      آریا گفته:

      اولا که اون از روز اول روانی به دنیا نیومده ،دوما امثال امیر یکی دونفر نیستن ، سوما من چندساله کامل پیگیرشم و طرفدارشم شدم بخاطر اینکه ویژگی های مثبتش زیاد بود ، و هیچ خواننده ای مثلش ندیدم ، خودشم خوش اخلاقه ، مثه همه ادما عصبانی میشه و یا کارای دیگه ، تتو هاشم همش اهنگا و هدفاشه ، به محیط زیست و موجوداتش احترام میذاره ، ورزشکاره ، تمام اهنگ بجز میکس و تنظیمش خودش انجام میده ، پرکارترین خواننده ایرانه و… ، ظاهر بین نباشیم ، التماس تفکر …

      پاسخ
  2. سلامی
    سلامی گفته:

    بسیار عالی بود و کاملا موافقم که باید درباره این موضوع بیشتر صحبت بشه و رفتارها و واکنشهای احساسی که به مقالات مشابه میشه خودش گویای این هست که در این موضوعات کمتر فکر شده.
    ارادتمند، سلامی

    پاسخ
  3. طرفدار دو اتیشه
    طرفدار دو اتیشه گفته:

    واقعیت هرچقدرهم که تلخ باشه قابل انکار نیست.من ۴۳ سال سن دارم وتو این سالها انواع سبک موسیقی ایرانی وخارجی رو گوش دادم.شاید باورکردنی نباشه اما الان تنها صدائی که بهم آرامش میده صدای تتلو و تنها شعری که روحم رو درگیر خودش میکنه ترانه های تتلو هست. تتلو یک قربانی ، قربانی خودخواهی نیرنگ و ستمکاری ستم پیشگان. تتلو آئینه ای هست برای نمایش واقعیتهای تلخ وگزنده ی جامعه ما. تتلو نابغه ی رانده شده از خاک. فریاد میلیونها انسان طرد شرهشده وفریب خوداین روزها از حنجره وقلم تتلو خارج میشه. تتلو محکومی هست که تنها جرمش گفتن واقعیته.تتلو اهل دروغ وفریب وتملق نیست واسه همینه که مغضوب دولتمردای دروغگو وفاسده.واسه همینه که بهش مجوز نمیدن.واسه همینه که اواره غربت شده.منهم این روزها مثل تتلو به زمین وزمان فحش میدم.منم این روزها حالم از هرچی ریاکاری ودروغه بهم میخوره. منم این روزها دلم میخوام بیام تو خیابون و عقده های ۴۰ سال سرخوردگی ومحدودیت وبی عدالتی رو با فحش دادن به زمین وزمان خالی کنم.اصلا ترانه های تتلو دنیای من رو تغیرداده وباعث شده واقعیتهای زشت رو همونطورکه هست ببینم وبپذیرم.دیگه مثل کبک سرم رو زیربرف نمیکنم و با صدای بلند فریاد میزنم که همه چیز تلخ وسرد وبیرحمه.

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام دوست گرامی، ممنون از اینکه نظرتو گفتی و امیدوارم روزی برسه که تمام جوانان این سرزمین فرصتی برای تخلیه انرژی هاشون بصورت مثبت داشته باشن که به معضلات اجتماعی دچار نشن و از صمیم قلب آرزو میکنم بتونی روی اونچیزی که میتونه نقطه قوت و موفقیتت هست تمرکز کنی بجای اینکه به مشکلات و فرصت های از دست رفته درگیر بشی…
      سخته ولی به شرایط تن نده…
      موفق باشی

      پاسخ
  4. Mu3lim
    Mu3lim گفته:

    اصلا این مشکل مملکت ماست که هرکی خوب بود رو بد کردن حق امر تتلو بود که بره منم بودم میرفتم چون استعداد ها تو کشورمون تلف میشه

    پاسخ
  5. M.M
    M.M گفته:

    سلام بنظر من دست گیر کردن تتلو کار درستی نبود خیلی از رپر های هستن که تو خود ایران دارن آهنگای غیر مجاز میخونن ولی امیر که تو ترکیه آهنگ میخونه رو گرفتین.تتلو واقعا آهنگا و تکساش فوق العادس و فک میکنم خیلی هم طرفدار داره من خودم شبا با آهنگای تتلو خوابم میبره در ضمن بیمار روانی از نظر شما ینی کی؟؟ینی کسی که بهش خیانت شده؟؟ از نظر من بیمار روانی کسیه که میاد اینجا به دیگران توهین میکنه😏

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      خوشتون بیاد یا نه ایشون نماینده بخشی از جامعه هستن و عده ای این نماینده رو بر بسیاری از نماینده های دیگه برتری دادن. اینکه به یه پدیده طبیعی فحش بدیم، مثلا سیل یا آتش سوزی جنگل های استرالیا توهین کنیم کاری پیش نمیره. به همون شکل توهین به پدیده های مختلف اجتماعی مثل فقر یا اعتیاد و… هم کار از جایی پیش نمیبره و نشان از کوته فکری هست. بهتره به علت شکل گیری رویدادهای اجتماعی مثل اینفلوئنسرهای فعلی و میزان اثربخشی اجتماعی سیاسی و… فکر بشه تا اینکه بخوایم بگیم لعنت بر چپ لعنت بر راست، لعنت بر شب لعنت بر روز! وطرفدارانش!

      پاسخ
    • آریا
      آریا گفته:

      من طرفدارشم ، یه خواننده به من معرفی کن که به گرد پای تتلو برسه. چه از لحاظ مفهوم شعری ، چه از لحاظ سبک های خوندن ، چه از لحاظ تعداد اهنگ. چه از لحاظ تعداد اهنگ ، چه از لحاظ زمان اهنگ ، چه از لحاظ فضا سازی اهنگ و… ، یه نفرم ندیدم به گرد پاشم برسه

      پاسخ
    • ساکت
      ساکت گفته:

      من ۱۱ سالمه تو تنهایی گوش میدم و اینکه شاید بگن ولی این غلطه هر چی بگه تو جامعه هست باید جلو این رو گرفت نه کسی رو ک داره حقیقت رو میگه

      پاسخ
      • نوید رضایی
        نوید رضایی گفته:

        کمتر حرفی وجود داره که صرفا ناحق یا تماما حق باشه.. اینکه ما حرفای خوب بزنیم ضرورتا نه دردی از خودمون دوا میکنه و نه دیگران… اینکه من توی اشتباهاتم صادق باشم و بی پرده شاید از اون کسی که پست پرده داره کثافت کاری میکنه و نقش دیگه ای برداشته بهتر باشه… اما ضرورتا نمیشه گفت که من چون دزدم و دارم میگم دزدم ادم خوبیم… امیدوارم خود تتلو و دوستدارانش هم متوجه این بشن… حتی بعضی از نقش های خوب گاهی آدم رو خوب میکنه و بسیاری از نمایش های بد، آدم رو به بدی هل میده… نه تنها خودش رو، بلکه اطرافیانش رو. حالا یه روز من بهانه ای برای اشتباهاتم دارم و فردا به بهانه دیگه نقضش کنم. موفق باشی ساکت

        پاسخ
  6. بابا مایل خانواده داشتیم نگاه میکردیم یک زره این ادم شعور ندارم هر جا ببینمش می تره کونمش مرتیکه
    بابا مایل خانواده داشتیم نگاه میکردیم یک زره این ادم شعور ندارم هر جا ببینمش می تره کونمش مرتیکه گفته:

    Fak tatalo

    پاسخ
  7. عرفان
    عرفان گفته:

    الماس تحت فشار الماس میشه تتلو همه عمرشو تحت فشار بود و الان یه الماس کامله و ثانیا گلیکه خار داره رو کسی دورش نمیره تتلو قبول کرده که خار باشه و برا خار شدن باید یه وقتا لاشی باشی ؛ تتلو رو همیشه از رو تتوهاش قضاوت میکنن ؛ تتلو اینو پذیرفت که تتو رو برا مردم عادی کنه و یه فوتبالیست به خاطر دوتا تتو جریمه نشه و محروم نشه
    خدایی من پشمام میریزه از این همه نفهمیتون
    تتلو تخلیه بار منفی انجام میده ( نماز)
    گیاه خواری میکنه و غذا خیلی کم میخوره(روضه)
    همرو به حجاب ترغیب میکنه
    درد تتلو درد کساییه که جلو لایو ندایاسی .. میزنن
    انگل جامعه شمایید که ندونسته از رو ظاهر قضاوت میکنید

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      فشار از هرچیزی الماس نمیسازه عرفان جان؛ یک عمر این ملت تحت فشار بودن… نتیجه ش؟
      و اینکه این همه آدم هم روزه گرفتن یا خالصانه یا با نقش و… ضرورتا اثر مثبتی ازشون نمیبینی… یه عدشون هم که الان همسایه ندا و تتلو… توی کانادا و ترکیه هستن. حداقل بدونیم از کدوم بوم میوفتیم. تخلیه بار منفی :/ !

      پاسخ
  8. ماهان
    ماهان گفته:

    دوستان شما روتون میشه از نماز و روزه برای تتلو حرف میزنید ؟ اونا مال زمانی بود که دنبال مجوز بود خوشگلا
    و خودشم گفته همش فیلم بود
    الان که شما عزیزان رو برای یک سری کار ها دعوت میکنه برید ترکیه 😉
    همه چیز مصرف میکنه ، و به هر بنی بشری فحاشی خواهر و مادر میکنه ، سایت شرطبندی داره و مستقیما دستش تو جیب ملته و هزار و یک کار دیگر که اینجا گفتن نیست 🤐🤐
    به نظرم بهتره اگرم دنبال صدا قشنگ هستید گوگوش و مهستی و فتانه و اینا رو گوش بدین رپ رو رها کنید واسه ما باقی بمونه 🤗

    پاسخ
    • تتلیتی
      تتلیتی گفته:

      شما نیاز نیست تو علاقه دیگران دخالت کنید گوگوش مهستی رو من اصلا دوست ندارم و بهترین چیز که جوون ها دوست دارن رپ هست و یک علاقه هست و از صد تا پاپ مضخرف بهتره پاپ چیه طرف چرت میخونه قافیه نداره عشق فقط تتلو و رپ

      پاسخ
  9. ماهان
    ماهان گفته:

    وای وای وای خدایاااااا تو کجایی که اینا تتلو رو به تو نسبت میدن و میگن مسلمون
    تتلو همه رو به حجاب ترغیب میکنه ؟ اینا رو از کدوم کانال میبینید ؟ اینایی که میگید مال ۴،۵ سال پیشه ، فکر کنم از اون به بعد پیگیرش نبودین 😄😄
    تتلو امین یک ماه پیش میخواست حرمسرا بزنه ها …..
    همچنانم شما رو به سایت شرطبندیش دعوت میکنه و ازتون میخواد برید ترکیه برای …. (البته اگر مونث هستید) هر روز میاد تو لایو هاش به خواهر و مادر خودتون بله خود شما فحش میده میگه طرفدارام فلانن ……
    بعد شما میگید مثل هر انسانی عصبی میشه ؟ بارها به کل ایرانیا فحش داده بیچاره ها
    برید بابا حالتون رو ندارم

    پاسخ
  10. محمد
    محمد گفته:

    آقا سلام از نظر من تتلو خوب بود بدش کردین و بد شد ی سوال تتلو از اول رپ میخوند ولی فش نمیداد چون واقعیت میگفت بهش مجوز ندادن و دستگیرش کردند آزاد شد ولی به شرطه ها و شروطه ها هرچی بقیه میگه گوش کنه… هرچی که اونا میگن بخونه… و چون اون خیلیییی روی مردم تاثیر گذار بوده برای همین میخواستن از محبوبیت اون استفاده کنن تتلو بااینکه از این کار خوشش نمیومد ولی انجام داد چون دنبال این بود که بدون حاشیه با داشتن مجوز آهنگ بزنه بیرون وقتی با این همه کار با این دوز و کلکی که بهش زدن شما بودید چه کار میکردید… تتلو بعد از این که فهمید مجوز گرفتن انقدر راحت نیس رفت دنبال عشق ۲ یعنی فوتبال شاید خیلیییی ها بازی تتلو رو دیده باشین و بدونید که در چه سطحی فوتبال بازی میکنه واما اونایی که نمیدونن تتلو در حد دیماریا و کروز بود و میتونین اینو ببینن اما به محز نزدیک شدن به دنیای پر سیاست فوتبال اونو کنار گذاشتن و اصلا به سبک بازیش توجه نکردن ولی فقط برای حفظ آبرو تیم خود و دور موندن حواشی و محرومیت اونرو به دنیای فوتبال به بهانه های مختلف راه ندادن با این وجود که اون گفته بود که من دیگه دنبال این حواشی نمیرم ولیکنکه الآن بیشتر فوتبالیست های تیم ملی ایران در لیگ های برون ایران بازی میکنن تا از حواشی ساختگی دور بمونن مث آزمون کار به فوتبال تتلو ندارم تتلو گفت بذارین من کنسرت بذارم ولی نذاشتن با اینکه گفته بود من به همه ترقیب میکنم حجاب رو رعایت کنن ولیکن که امروز مداحی داریم که گفته (((ای کاش الکل میریختن تو آب شرب میخوردیم مست میشدیم نمیفهمیدیم چی شده))) شما بله خود شما اگه شمارو استخدام یک شرکت کنن وشما برای اون شرکت بیشتر از حد معمولی کار کنین و اون شرکت حقوق شمارو نده وشما برید شکایت کنید و دولت هم به گه که اگه یسری کار برای من انجام بدی تا حقوق خودتو از شرکت بگیرم .انجام بدی و دولت برات کار انجام نده شما چه کار میکنی عصبانی نمیشی بله درسته تتلو یک آدم دیوانه هست هما دیوانه نبوده دیوانه شده

    پاسخ
  11. محمد
    محمد گفته:

    آقا سلام از نظر من تتلو خوب بود بدش کردین و بد شد ی سوال تتلو از اول رپ میخوند ولی فش نمیداد چون واقعیت میگفت بهش مجوز ندادن و دستگیرش کردند آزاد شد ولی به شرطه ها و شروطه ها هرچی بقیه میگه گوش کنه… هرچی که اونا میگن بخونه… و چون اون خیلیییی روی مردم تاثیر گذار بوده برای همین میخواستن از محبوبیت اون استفاده کنن تتلو بااینکه از این کار خوشش نمیومد ولی انجام داد چون دنبال این بود که بدون حاشیه با داشتن مجوز آهنگ بزنه بیرون وقتی با این همه کار با این دوز و کلکی که بهش زدن شما بودید چه کار میکردید… تتلو بعد از این که فهمید مجوز گرفتن انقدر راحت نیس رفت دنبال عشق ۲ یعنی فوتبال شاید خیلیییی ها بازی تتلو رو دیده باشین و بدونید که در چه سطحی فوتبال بازی میکنه واما اونایی که نمیدونن تتلو در حد دیماریا و کروز بود و میتونین اینو ببینن اما به محز نزدیک شدن به دنیای پر سیاست فوتبال اونو کنار گذاشتن و اصلا به سبک بازیش توجه نکردن ولی فقط برای حفظ آبرو تیم خود و دور موندن حواشی و محرومیت اونرو به دنیای فوتبال به بهانه های مختلف راه ندادن با این وجود که اون گفته بود که من دیگه دنبال این حواشی نمیرم ولیکنکه الآن بیشتر فوتبالیست های تیم ملی ایران در لیگ های برون ایران بازی میکنن تا از حواشی ساختگی دور بمونن مث آزمون کار به فوتبال تتلو ندارم تتلو گفت بذارین من کنسرت بذارم ولی نذاشتن با اینکه گفته بود من به همه ترقیب میکنم حجاب رو رعایت کنن ولیکن که امروز مداحی داریم که گفته (((ای کاش الکل میریختن تو آب شرب میخوردیم مست میشدیم نمیفهمیدیم چی شده))) شما بله خود شما اگه شمارو استخدام یک شرکت کنن وشما برای اون شرکت بیشتر از حد معمولی کار کنین و اون شرکت حقوق شمارو نده وشما برید شکایت کنید و دولت هم به گه که اگه یسری کار برای من انجام بدی تا حقوق خودتو از شرکت بگیرم .انجام بدی و دولت برات کار انجام نده شما چه کار میکنی عصبانی نمیشی بله درسته تتلو یک آدم دیوانه هست هما دیوانه نبوده دیوانه شده و واقعا بده نظرم پخش نشه

    پاسخ
  12. پویا
    پویا گفته:

    امیرتتلو این همه سال واستون اهنگ داد بیرون این همه با عشق این همه با انرژی واسه شهدا خوند واسه امام رضا خوند از هر کدوم مداحا بیشتر مداحی خوند واسه انرژی هسته ای خوند واسه نماز فالور شو بیدار میکرد میگفت اگه بذارین کنسرت بذارم میگم مردم با حجاب بیان بعد از این همه تلاشو زحمت مملکت بی معرفت چیکا کردن هااا
    مجوز یه کنسرت و پخش اهنگم بش ندادن تازه مثه خر بهش توهین میکنن و فشش میدن
    کصمغز شمایین که هچی از موسیقی سرتون نمیشه تو شعرای امیرتتلو رو دسته شعرا حافظه دورت بگردم تو برو ترصیع شو نیگا حال مکنی بعدش اون حمید هیراد چار تا بیت میخونی بهش میگن شاعر، شاعر امیرتتلو عه بفمین نفماااا
    معرفت ایران امیرتتلوعه میفمیننننن
    الان زندگیش مثه یکی از ماهاست ینی اینقد بی پول شده از بس طرفداراش پشتشو خالی کردن ولی بازم تو این شرایط که تمام بدنش از تتو میسوزه داره به مردم خوزستان کمک میکنه تازه واسه خوزستانم اهنگ خونده ولی ابی و شادمهر چی ها؟!
    اونا یه کمک کردن ب شماها که عیقد طرفشونین؟! شما خدتون امیرتتلو رو درک نمیکند
    شما اصن درکی عز رپو موسیقی ندارید
    صدای تتلو اعتیاد اور ترین صدای دنیاس
    ولی تو ایران دخترا از قیافه خاننده خششون میاد تا صداشون برا همینه که ادمایی که صداشون دستگاهه مثه ماکان بند اینقد میرن بالا،چون دخترا از فیصه اینا خششون اومده و نمیدونن که صدا زندشون به نفس نفس میوفدن
    این حمید هیرادتون که تو کنسرت لب خونی میکنه
    دخترا واسه قیافه اینا میرن کنسرتشون پسرا هم واسه دخترا میرن. همینه که کنسرتشون شلوغه .
    بعدشم یه پیام دارم واسه سایت. شما چرا به امیرتتلو فش میدی ها؟! اگه ضدشم باشی باید مودب رفتار کنی. اینجوری که میگی هرکی ندونه کلی فکره بد میکنه

    کامنتو بخش کو یه نفس راحت بکشم

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      دوست گرامی، قرار نیست هر کسی استاندارد رفتاری من یا شما رو داشته باشه. ما از اینولنس یا تاثیرپذیری جامعه یا اثربخشی افراد صحبت میکنیم.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *