کمپین تبلیغاتی چیست؟
مفهوم کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی یک دانش روز و توانایی تشخیص اهداف و ویژگی های یک کمپین ( اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و… ) برای فعالان حوزه رسانه و کسب و کار بسیار ضروری است. بعد از تسلط به مفاهیم اولیه به مرور و آهسته آهسته میتوانیم به طراحی یک کمپین فکر کنیم.
کمپین تبلیغاتی چیست و چه نیازی به طراحی کمپین داریم؟
تعریف زیبا و ساده ویکی پدیا از کمپین تبلیغاتی:
در مدیریت تبلیغات، مجموعه عملیات برنامهریزی شده برای تبلیغ کردن یک مؤسسه یا کالاهای آن را کارزار تبلیغاتی یا پویش تبلیغاتی میگویند.
کارزار تبلیغاتی توسط یک “دفتر تبلیغاتی» (یا یک شخص یا گروه که وظایف دفتر تبلیغاتی را انجام میدهد) تدوین و اجرا میشود و در واقع، سازمان بندی داخلی دفتر تبلیغاتی برای اجرای برنامه تبلیغاتی است.
شاید بعد از دیدن بیلبورد تبلیغاتی بالا به فکر فرو بروید که کف دست ما چرا مو ندارد یا اینکه جیب و دستمان خیلی وقت است که خالی شده! اما احتمالا ناخوداگاه در ذهنتان رابطه ای بین اسنپ و شهر در ذهنتان بوجود می آید.
انواع کمپینهای تبلیغاتی
در این فایل ویدیویی و یا صوتی با مفهوم کمپین تبلیغاتی آشنا میشوید. تفاوت تبلیغ با کمپین چیست؟
و همچنین دو نوع از کمپین های تبلیغاتی را خواهید شناخت و توضیحات مختصری درباره آن داده میشود.
مشاهده از آپارات
سوال: تفاوت کمپین و تبلیغ چیست؟
سلام
آموزش خوبی بود
میشه با مثال کمپینی رو آموزش بدید
سلام؛ خوشحالم که مورد توجه واقع شده… ان شاء الله بزودی