بهترین تبلیغات رستوران در دنیای اینترنت

بهترين تبليغات رستوران

بهترین تبلیغات رستوران مطمئنا یعنی اولين و مهمترين نقطه از موفقيت براي صنف رستوران ، فست فود و کافه ها چیزی نیست بجز کيفيت ارائه سرويس و خدمات (طعم ، سلامت ، برخورد پرسنل و کيفيت مواد اوليه) . و درصورت فراهم آوردن قيمت مناسب امکان جذب دوباره مشتري فراهم مي شود.

البته ضرورتا قيمت تعيين کننده نيست، مخصوصا زماني که شعار شما لاکچري بودن را يدک بکشد ممکن است برعکس هم باشد!

همانطور که فروش هنر کاسب است، رقابت ديجيتال نيز هنر خودش را طلب ميکند.

بهترین تبلیغات برای رستوران در اینترنت و دنیای دیجیتال

با افزايش رقابت در حوزه رستوران و فست فود ها و خدمات آشپزي و غذاپزي، هر برند در تلاش است تا سهم خود را از بازار، کسب و تثبيت و سپس افزايش يابد.

و اما نکته مهم در تبلیغ برای رستوران و فست فود در اینترنت:
از بين شبکه هاي اجتماعي اينستاگرام بهترين و داشتن يک وب سايت ضروري ترين امر براي حضور موثر در رقابت ديجيتال مي باشد. اما با چالش هاي چند بعدي موجود در ايران بايد پارمترهاي دقيق تري نیز بررسي شوند (چالش تحريم ، رکود ، فيلترينگ داخلي ، فیلترینگ خارجی! و …)

نوید رضایی

تبلیغات رستوران

بهترین تبلیغات رستوران

چند هديه تجربي براي تبلیغ رستوران ها و کسب و کارها در دنیای دیجیتال و اینترنت

برای طراحی بهترین تبلیغات رستوران و سایر کسب و کارها نکات زیر بسیار کاربردی و مهم هستند:

  • شايد بهترين شعار تبلیغاتی ممکن براي شما، تمرکز روي بهترين تفاوت مثبت ( مزيت رقابتي ) شما باشد. و در طراحی شعار تبلیغاتی برای رستوران ، فست فود و اساسا کسب و کار  خود اصلا سرسري و با عجله اقدام نکنيد.
  • هيچ فرصت ارتباطي با مشتريان را از دست ندهيد.
  • امروزه امکان تعيين استراتژي محلي براي موتورهاي جستجو فراهم شده. حتما از آن بهره ببريد. مثلا اگر شما يک رستوران در همدان داريد، نياز نيست در گوگل با غول هاي رستوران دار تهراني رقابت کنيد. کافی شاپ شما در اراک چرا بخواهد با کافی شاپ های تهرانی رقابت کند؟ مشتریان شما در فست فودی شما در استان خوزستان چرا بخواهند از بین رقیبان شما در استان اصفهان شما را پیدا کنند؟؟؟ کافي است از بين جستجو کنندگان براي استان و شهر خود در اول نتايج باشيد. ولي به يک متخصص باتجربه سئو (متخصص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستوجو) نياز داريد.
  • فراموش نکنيد: بهترين قصه گو برنده است.يعني چي؟ يعني اگر ميخواهيد تبديل به يک برند شويد و در ذهن مشتريان بمانيد حتما حتما بايد يک داستان از خودتان در ذهن او بجا بگذاريد:
    بجاي توضيح بيشتر، نمونه خوب را خدمت تان معرفي ميکنم:

پیج اینستاگرامی

کافه دکتر کافي
@doctor.coffee.cafe

قهوه خيابان ششم
@sixth street coffee

  • هدیه تبلیغاتی، چیزی که فقط شماره یا اسم شمار را یدک نکشد. یک چیز کاربردی، اساسا اسم هیچ کدام از هدایای تبلیغاتی که با نام شماره و لیست خدمات پر شده را کسی به خاطر نخواهد آورد. هدیه ارزشمند ضرورتا گران نیست ولی باید با جنس مخاطب و مشتریان رستوران شما همخوانی داشته باشد.

با تشکر از دوست خوبم جناب آقای میثم مظفری متخصص عکاسی صنعتی که سه عکس توسط ایشان گرفته شده است.

تجربیات موفق در تبلیغ رستوران و کافه خود را بازگو کنید؟

البته ساختار داستان بايد از هويت برند شما الگو بگيرد. چه چالشي در ارتباط با مطالب گفته شده داريد؟

در ارتباط با داستان نویسی ، سئو و طراحی شعار تبلیغاتی و اهمیت آنها در برندینگ بیشتر صحبت خواهیم کرد؟

اولویت ما در معرفی و بسط این موضوعات روی کدام موضوع باشد؟

تا به حال با چند برند از بین رستوران ، فست فود و… از طریق اینترنت و صفحات مجازی ارتباط گرفته اید و چرا؟

تجربیات شما به سایر دوستانتان کمک خواهد کرد. بهترین تبلیغات رستوران دیجیتال چیست؟
نويدرضايي

6 پاسخ
  1. کامیار
    کامیار گفته:

    سلام
    من یه کافه نقلی دارم. بخوام کل کار برندینگ لوگو شعار و صفحات مجازیمو بسپارم به شما چقدر هزینه داره؟

    پاسخ
    • نوید رضایی
      نوید رضایی گفته:

      سلام دوست گرامی، آموزش هایی برای برندینگ و تبلیغات کافه / رستوران ها تهیه شده که به مرور اما احتمالا با کمی تاخیر منتشر میشه (بخاطر مشغله های کاری) ولی اگر تمایل به برون سپاری امور دیجیتال مارکتینگ رو دارید از طریق فرم تماس و شماره تماس میتونید با بنده درارتباط باشید.

      پاسخ
  2. م معین
    م معین گفته:

    سلام. لطف میکنید درباره ستراتژي محلي براي موتورهاي جستجو که گفتید بیشتر توضیح بدید. یعنی الان من نام رستورانم هم نام با یکی از برندهای بزرگ تهرانی هست میتونم برای هم استانیهام در نتایج گوگل بالاتر باشم؟

    پاسخ
  3. مهران
    مهران گفته:

    سلام
    میخوام رستوران راه اندازی کنم اما هدف ایجاد شعب متعدده. در حوزه برندسازی میتونید کمک کنید؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *